Bye summer

Publicerat den: 2015-08-19 Klockan: 01:19:07
Hejhej bloggis! Livet rullar på som det ska i guess? Har försökt ta vara på sommaren så gott jag kunnat och trots mycket jobb har jag även hunnit med massa roligheter också. Sommaren är ju i princip slut nu och de flesta har eller börjar packa ihop sina väskor och börjar ett nytt kapitel i livet på ett helt nytt ställe. Känns så konstigt att behöva vara ifrån vissa människor som man har träffat vardagligen innan och dessutom känns det extra konstigt nu när skolorna har börjat och att vi aldrig mer kommer komma tillbaka till katte?!?!? Men det sägs ju att det är nu livet börjar så får väl hoppas på att de stämmer :-)
 
Förra helgen spenderades mestadels i Maggans hus för sista gången på ett år vilket kändes helt sjukt men nu är hon på plats i USA och vad jag vet så har hon det bra och jag hoppas på att hon får ett grymt år där borta!! Lite spontant sådär så bokade jag, Axel och Emma en resa till USA så behöver inte vänta ett helt år innan vi får träffa Maggi!!

/Alli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: