Vi suger

Publicerat den: 2015-11-10 Klockan: 22:52:40
Japp... Vi sa igår att vi skulle börja blogga igen, gick ju bra! Så nu tar jag täten o uppdaterar lite.

På min skola håller vi just nu på med årets höstshow- Timebomb. Det är en show fylld med sånger o danser från de senaste 30 åren, då skolan i år firar 30 år. Den kommer bli grym o det är så himla kul!! Imån har vi första föreställningen för publik o jag är taggad!!!! Ska bli så kul! Premiär på fredag o då kommer min familj- längtar! Markus fyller år då så blir helt perfekt att ses alla då!! Sen är det föreställningar hela helgen o nästa helg. Så jag har det bara roligt hela tiden. Blir nästan avis på mig själv... ;)

Men nu måste jag nanna så jag orkar kötta imån! Vi samlas alltid 8.30 på skolan o innan det ska man va uppvärmd så är på skolan senast 8.00 varje morgon. Så nu är det dags att nanna. 

Jag saknar Växjö men jag kommer hem första advent för att sjunga i kyrkan mm... Sen är det fan snart jul? Fett najs!

Puss godnatt
// J
Min klass det. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: