Vad är tid ens?

Publicerat den: 2015-12-10 Klockan: 19:02:00
Det är nu ett år sedan denna bilden togs. En kväll och en tid som innehöll så otroligt mycket fina stunder så jag blir helt varm av att tänka på det. Nu, ett år senare ser mycket så himla annorlunda ut från denna dagen och det tycker jag bara är hela sjukt. Det är sjukt hur mycket som kan hända på ett år, hur mycket som kan förändras. Det kan hända bra saker, massa bra saker, men även dåliga saker. Och det är helt normalt. Så ska det vara, för det är livet. Sånt är livet. Mycket händer och tiden går snabbt. Otroligt snabbt. Och egentligen hade det varit värre om tiden gått för långsamt, tkr iaf jag nu när jag tänker efter.

Hoppas alla mår bra! Två veckor till julafton, att bara få mysa med sin familj och släkt. Tagga!

Kram på er
J
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: