Kul

Publicerat den: 2015-08-25 Klockan: 21:30:20
Detta var kul.
Väldigt tacksam över att min sommar innehöll West side story. Det var så otroligt lärorikt och roligt. Verkligen ett guldkorn jag kommer spara och komma ihåg i livet! 

Nu har jag börjat i Bjärnum på riktigt. Denna veckan blir därför min inställningsvecka, vilket känns kan jag säga. Jag är väldigt trött för det är mkt att ta in, mycket människor och många tankar i huvudet. Samtidigt saknar jag allt hemma mycket. Familjen, Stoffe, hundarna, vännerna. Men allt det där finns kvar och jag kommer vänja mig att vara borta från de, eftersom jag vill gå denna utbildningen. Jag vill lära mig så mycket det bara går och ha det bästa året det bara kan bli. Jag känner att det kommer bli bra. Jag tror verkligen det. Jag trivs redan i skolan. Det är bara när man är själv som man saknar allt. Men det är kul att bo ensam med. Det är häftigt så aa ni hör ju, jag är lite mixad med känslor i huvudet. Därför ska jag sova nu!

Hoppas alla har det toppen! Alla som börjar en utbildning nu: bara kötta från början. Ha kul och gör saker ni kan stå för. Ta vara på varje dag och lär er så mycket det bara går! Dessa roliga år får man inte tillbaka!

Amen, godnatt ❤️
x J 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: