A moment like this

Publicerat den: 2015-09-03 Klockan: 22:52:55
Hej. Jennie här. Ville bara kika in o säga att jag lever och har det bra i Bjärnum. Jag dansar, sjunger och teatrar på o har det kul. Skolan är verkligen superkul o klassen o lärarna är väldigt goa. Sen gillar jag min lägenhet men jag har liksom inte kommit in i det än så känns lite konstigt ibland. Jag känner dock att det kommer bli asbra bara jag får landa lite. 
Idag sjöng jag a moment like this på micktekniken. Det innebär att man sjunger upp en sång för en lärare och några klasskamrater och får feedback. Väldigt roligt och lärorikt! Sen har jag haft balett och drama idag med! Och skrivit vidare på vårt teaterprojekt vi håller på med. Det innebär att vi skriver en föreställning som ska visas upp för högstadieelever och allmänningen om några veckor. Kul!
Efter skolan hade vi extra teater med en jätteduktig kille som känner en i klassen o som pluggar en annan linje på min skola nu men som har pluggat jättemycket teater innan. Det va o kmr bli väldigt intressant o bra!

Igår var det min o stoffes halvårsdag. Jag åkte därför o överraskade i Värnamo för han spelade match där. Sen åkte han med mig till Bjärnum. Sjukt skönt att få träffa honom lite! 
På tisdag kommer jag t Växjö för att kolla på rotarys modevisning, där Stoffe ska vara modell för cenino. Sen kommer jag hem helgen den 18:e september för då ska Emma spela sin första match!! Jag är så stolt över henne o hon kommer äga!!!
Tills vi ses- ha det grymt! 
Puss / J
I danssalen. Man har la swag.  
Min kärlek. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: